۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۳۶

پیام تسلیت رییس شورای شهر برای درگذشت پروفسور معتمدنژاد

پیام تسلیت رییس شورای شهر برای درگذشت پروفسور معتمدنژاد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانواده دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط‌عمومی تسلیت گفت.

احمد مسجدجامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانوادة دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط‌عمومی تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

ز دُرج علم و عمل گوهر نفيسي رفت

روح بلند معلم اخلاق و اُسوة نجابت و فروتنی، دکتر کاظم معتمدنژاد، به پيشگاه حضرت دوست و جايگاه ابدي شتافت.

او راهی را رفت که حضورش چه به عنوان یک معلم موفق و چه به عنوان محققی برجسته و صاحب‌نام الهام‌بخش جویندگان دانش بود. او بنیانگذار بسیاری از عرصه‌های نوین دانش ارتباطات و صاحب آثار ارزشمندی بود که همچنان در مراکز آموزشی و پژوهشی مورد استناد و استفاده دانشجویان و پژوهندگان است.

بی‌تردید فقدان اين استاد بزرگ و اندیشمند ارزشمند براي خانواده محترمش و صدها دانشجویی که از خرمن دانشش خوشه‌چینی کرده‌اند غمي است گران و براي جامعة فرهنگ و ارتباطات كشور ضايعه­اي جبران­ناپذير و فراموش نشدنی، اما اين طلوعي ديگر است از براي او كه در راه آموختن و گسترش عرصه‌های نوین علمی گام‌های بلندی برداشت و طريقي تابناك به يادگار گذاشت تا نامش برتارک آسمان دانش و فرهنگ به نیکی زنده و جاويد بماند.

از خداوند منان برای روان پاک و بلند این استاد گرانقدر جایگاهی رفیع و برای خانوادة محترمش صبر و اجر و برای اهالی رسانه و روابط‌عمومی شکیبایی و پایداری طلب می‌کنم.روانش شاد، روحش قرين رحمت باد.

کد خبر 2189550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha